Startpagina / F.A.Q.

Het antwoord op de meest populaire vragen vind je hieronder. Indien jouw vraag niet wordt behandeld in onze F.A.Q., neem dan contact met ons op.

V. Wat is het verschil tussen de Standaard en de Luxe versie?
A. Er is geen verschil in spelbeleving, De luxe versie bevat wel een aantal
geweldige extra's. Klik hier voor een link die het exacte verschil uitlegt
tussen de twee versies en wat ze bevatten.
 
V. Wanneer komt mijn bestelling aan?
A. De meeste bestellingen worden binnen 48 uur vanaf het moment van bestelling tot levering uitgevoerd. De uitzondering zijn bestellingen die in de periode van november 2020 tot en met medio januari 2021 zijn geplaatst. Deze zullen pas eind januari 2021, wanneer de voorraad beschikbaar komt, worden uitgevoerd. 
 
V. Hoe stuurt u mij mijn bestelling?
A. Leveringen binnen Nederland worden via de pakketservice van DHL verzonden.  

V. Heb ik een internetverbinding nodig om te spelen?
A. Ja, je hebt een internetverbinding nodig om de Outsmarted-app te downloaden en vervolgens tijdens het spelen, aangezien alle vraaginhoud en spelbeheer wordt afgehandeld door onze spelservers. 

V. Wat moet ik doen als Outsmarted niet werkt op mijn apparaat?
A. Neem contact met ons op en wij zullen u helpen bij het oplossen van uw probleem. 

V. Hoe werkt Remote Play precies?
A. Met Remote Play kunnen spelers / teams op andere locaties meedoen aan 
uw spel. Er zijn drie manieren om op afstand te spelen, klik hier voor 
een volledige uitleg over hoe Remote-play werkt.